Selena kommer aldrig göra..

 
Skådespelerska har lovat att aldrig göra en till film som har samma stil som hennes film "Monte Carlo", eftersom att hon försöker ta ett stort steg och glömma bort hennes Disney karriär.
 
Selena Gomez är redo att göra som FD disney skådespelerskan Miley Cyrus och gå vidare från sitt förflutna med Disney!
 
Magi på Waverley Place stjärnan har lovat att aldrig igen vara med i en film som är för barn som "Monte Carlo" och är redo att få det lite mognare i sina kommande roller.
 
När Selena pratade med Teen Vogue sa hon: "Monte Carlo var ett bra steg för mig på den tiden, men jag skulle aldrig vilja göra något liknande igen."
 
Selena har glatt bestämt sig för att gå vidare från säkra roller, hon vill inte avslöja någonting om ''Fifty Shades of Grey'' ännu.
 
Hon sa också: "Jag känner mig duktig, jag vill ha en annan personlighet när det gäller skådespeleri."
 
Vad tycker du? Tycker du att Selena borde fortsätta göra filmer för Disney och vara kvar för den Selena hon var innan, eller tycker du att hon ska gå vidare och börja jobba på fler roller som i filmer ''Spring Breakers''?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0