Carly Rae Jepsen nämner Selena!

 

Alla vet nog vem Carly Rae Jepsen är, hon som sjunger "Call Me Maybe", låten som snabbt blev populär, när Selena och Justin tillsammans med Ryan Good och Ashley Benson uppmärksammade låten. 

Nyligen i en intervju, fick Carly frågan; 

"Vilken favorit cover video är din favorit av dina låtar?"


"Det är svårt att välja en favorit. Den speciella för mig är Justin Biebers video. Selena Gomez och Ashley Tisdale, var också del av succé videon så jag tror att det alltid kommer att vara speciell för mig."


Kommentarer
Postat av: Gomezzblogg

Heej jag vill bara tacka för din kommentar och jag har redan länkat dig kan du länka mig ?:)

Svar: Jag lägger till dig nu :)
Selena Gomez

2012-08-24 @ 20:17:25
URL: http://Gomezzblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0